Tråkig Lista

Vem är du? Mamma Helena
Hemsida: www.helenaekberg.blogg.se
Du kommer från: Hemifrån?
Du bor: Bohus två mil norr om Göteborg
Civilstatus: Sambo
Stjärntecken: Lejon
Troende: Till en viss del.
Ögonfärg: Gröna
Längd: 174
Favoritmat:Blodigbiff
Favoritglass: Snickes
Gillar du godis? Ja
Favoritdrink: Cosmopolitan
Favoritfilmer: Drama och Komedi
Favoritdag: Fredagar
Favoritklädesplagg: Legins och långt linne (bas plagg som jag nästan alltid har)
Musiksmak: Punk
Favoritdoft: Nytvättade kläder
Favoritblomma: Prästkrage
Senast film på bio: Thor
Favo låt just nu: Hoffmaestro - Highwayman
Favo låtar: Imperiet
Senast lästa bok: Någon städbok som Johan fick i julklapp
Skriver du dagbok? ja det gör jag, En om Emmas liv just som heter "Boken om Emma"
Bästa årstiden: När som
Älsklingsfärg: Svart
Sportbil eller familjebil? Familjebil
Katt eller hund? Hatar djur!
Fobier? Ormar
Deppig eller glad? Glad
Värdesätter du ärlighet? Gör inte alla det.....
Hur tidigt stiger du upp? 7-8
Är det bra eller dåligt? Jag tycker det är jätte bra att komma upp på morgonen annans sover man ju bara bort hela dagen.
Vem/vilka vet mest om dig? Mina vänner
Gillar du att slåss eller? Ja det gör jag (jätte skönt att göra det när man är arg)
Vad ska du göra ikväll? Ska snart duscha och gå och lägga mig
När var du senast riktigt full? Oändligt längesen
Är du seriös? Om va då?
Vem är snyggast i världen? Emma så klart
Gillar du att laga mat? Ja det tycker jag, Särskilt när man har rå varor som är lätt att jobba med
Märkeskläder eller secondhand? Märkeskläder så klart.
Kan du stå på händer hjula och göra volt? Nej...
Idrottar du? Nej...
Gillar du att fotografera? Gillar och gillar, Jag tar inte nämvärt mycket kort
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja det gör jag väl
När grät du senast? Igår
Sexigaste kroppsdel hos en tjej/kille: Johans flint
Sexigaste egenskap hos en tjej/kille: Generös
Plats på jorden: I Emmas famn
Vem krossade ditt hjärta: Ingen som har gjort
Du blir förbannad av: När inte mäniskor gör som JAG vill och inte förstår att jag vet bäst.
Din bästa raggningsfras: "Fult visa kort du har"
Drömjobb: Gå i högklakat, lukta gått, äta lunch, dricka ramlösa på möten.
Om du fick 10 miljoner: Betala av hus lånet, resa och spara
Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: Ge bort Emma eller Tajson
Största hemlighet: Jag tar en liten hemlis, jag kan inte leva utan mina bröstinlägg
Nära-döden-upplevelse: När jag åker med Johan i bilen =)
Bok och låt du önskar du hade skrivit:.........
Du kommer till himlen / helvetet : Himlen 
En sak du stulit från en kompis: Snot? Jag är ingen tjuv
Ett minne från förr: ........
Beskriv dig själv med ord: Omtänksam, galen, envis, projekledare, mamma, sambo, sjuksköteska, kock, Snäll, nattvakt, trädgårdsmästare, naiv, otacksam.
Tycker du att alkholism är en sjukdom? Nej ett dåligt beteende
Har du blivit behandlad som skit av en vän? Kanske det kanske
Vad gjorde du då:......
Har du bra självförtroende? Bäst i världen
Älskar du livet? Ja det gör jag verkligen
Hur ser du på framtiden? Som ett lyckligt slut
Har du en bästa vän: JA
Hur länge har ni varit vänner? över 20år
Mobiltelefonen betyder för dig: Vilken fråga!
Har du körkort? Ja
Hur många uppkörningar gjorde du? 1
Drömmer du? du fråga det gör ju alla
Har du rökt eller snusat? jag röker ja
Har du druckit kaffe? ja
Dricker du mjölk? Mjölk är gott
Dricker du Alkohol? Ja
Har du investerat pengar? Ja?
Äger du nån leksak? Nej Men Emma har hela huset fullt
Äger du en kamera? Ja
Vad anser du om kungahuset? Att vi ska låta de vara som de är och låta de leva som de gör...
Berätta om det värsta du varit med om:......
Vilken är den bästa känslan du vet? När jag varit borta från Emma en stund och kommer hem och ser hur glad hon blir av att se mig.
Tycker du att vissa har det för lätt i livet? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tycker du sex är viktigt i ett förhållande? Egentligen inte
Om du fick vrida tillbaka tiden, vad skulle du förändra då? Inget, jag har ju själv valt att leva så som jag har levt.
Kan du spela nåt instrument? Nej
Har du gröna fingrar? Nä hudfärgade ;-)
När brukar du gå och lägga dig? SENAST 12 (ser nu att det kommer att bli lite senare idag)
Har du några särskilda kvällsrutiner? Ja röja upp på diskebänken, torkar golvet i köket, starta diskmaskinen och ladda kaffet tills i morgon
Är pengar något som är viktigt för dig? Pengar är frihet, har man inga pengar har man inte så mycket frihet
Tycker du det är känsligt att prata om pengar / ekonomi? Nej det tycker jag inte. Men kanske inte ska gå så mycket på djupet
Deklarerar du själv eller gör nån annan det åt dig? : Johan fixar allt sådant
Hur firar du helst jul: Med Johan och Emma
Vad är viktigast under julen för dig? Att julmaten och klapparna finns på plats
Tror du att folk pratar bakom din rygg? Säkert!
Känns det någonsin som att folk är avundsjuka på dig? Finns nog en del
Kan du åka skidor / snowboard? Skidor kan jag nog åka
Tror du på talesättet att ”Gammal kärlek rostar aldrig”? Ja
Firar du påsk? Ja
Är du romantisk? Ja det händer väl
Vilken är den bästa komplimang du fått? "Det här är bra" ;-)
Vilken person beundrar du mest av alla? Mig själv så klart
Någon maträtt du absolut inte kan tänka dig att äta?
Pratar du ofta i telefon? Ja när det ringer någon
Om ja; vilka pratar du mest med? Linda Hanna och Pappa.
Vill du gifta dig? Ja
Om ja; hur vill du att ditt bröllop ska vara? Lätt och enkelt
Tycker du det är roligt att fylla år? JA Jag älskar kalas!!
Den bästa födelsedagspresenten du fått: Min Helena dag förra året som jag fick av Johan.
När fyller du år nästa gång? 22 aug
Vad önskar du dig till din nästa födelsedag? En Helena dag till
Vilken var din favoritbok när du var liten? Anne frans dagbok
Minns du din första kärlek? Ja Daniel
Vad dricker du helst när du går ut på krogen? Öl
Har du någonsin druckit så mycket att du fått en blackout? Har säkert hänt
Har ni plats för nattgäster i ert hem? Ja

Kommentarer
Postat av: eedaaa

förlåt för frågan, men jag blir konfunderad.

du hatar djur, men kan inte leva utan tajson?

2011-06-22 @ 00:59:43
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: eedaaa

sv;

jag är vuxen. Men jag som jag sa, jag ska INTE göra opretaion. Jag spekulerade lite igår. Trodde inte de skulle bli sånt tjafs om det :)

2011-06-22 @ 15:24:49
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0