varm kväll!

Så där ja, Dagen gick mot sitt slut tidigt idag. halv nio bestämde jag mig för att sussa kudden. Så trött så trött! Men vem kan sova i denna värme, jag börja glo på 2½ men och sedan gick jag upp och hitta en svettig Johan i soffan. Han tyckte det va lika varm han. Jag ska berätta att på våran ovan våning finns det NOLL ventiller och när solen steker in så blir de varm då menar jag så varm att inte ens sex fönster kan kyla ner. Vi har en takfläkt i data rumet sitter lixom i helt fel rum =) skulle ju sitta sovrummet. Vi har markiser på baksidan men det blåste så innan så vi ville inte ta ner den och riskera att den skulle gå sönder. Vi har även en på framsidan men den blåste sönder i fästet förra sommaren och vi har inte fått ni vet den berömda tummen Urrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0