Äntligen Måndag!

Hela helgen har jag längat efter Måndag, jag ska åka och hämta tapeterna till Emmas rum. Måste ju skicka in ett MMS på hur de ser ut, Ni kommer att älska de. Jag ska ha de som en fondväg och sedan samma rosa färg som är i prickarna alltså den rosa ska jag ha på de andra väggarna. Kommer att bli så fint. Till detta ska jag ha rosa röda mammutserien från IKEA. Kommer att bli så FINT!
I kväll ska jag egaskera mig lite i samföreningen här på gatan och gå på ett möte om våran lekplats som det har varit massa diskutioner om i snart ett halvår. Vill ju så gärna att det ska bli klar till våren så vi kan gunga.
I vecka ska jag även försöka komma iväg och sola. Hittat ett ställe i kungälv som har öppet till 21 eller om det va 22 och då kan jag åka dit när Emma har somnat. Så slipper Johan belastas för mig med henne. Ska gå på ganska intensvivt nu i början och ta 3 gånger i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0