God natt mina kära lärare. Klockan är på t...

God natt mina kära lärare. Klockan är på tok för mycket. Nu ska jag iallafall försöka sova. En lång dag i morgon. Jag tänkte nu på en sak. Eller rättade sagt jag räknade ut att jag har sovit ca 14 timmar sen i måndags. Räkna själva hur många timmar det bli varje natt. Det är inte emmas fel utan mitt egna. Har storstädat huset denna veckan på nätterna. Men nu är jag klar och det känns skönt. Johan har också lidit av detta. Han kan inte sova om någon grejar i huset. Så han har typ skällt på mig och klockan blivit vid fyra att jag ska hålla käft. :-)han ska ju också upp och jobba. Då har jag lagt mig och emma vaknar vid halv nio. Bla bla bla.......kanske inget ni vill veta. Men jag ville iallafall säga godnatt. Vi ses i ullared i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0