Lista =)

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
-Vårdbiträde olofmarkusgården
- Kooprativljuspunkten
- Coop kök och café
- Torslanda golfklubb (i kafét)

Fyra filmer jag kan se om och om igen
- Krister och stefan
- Bilar
- Sex and the city
- Pretty Woman

Fyra städer jag har bott i
- Kinna
- Skene
- Göteborg
- Bohus

Fyra TV-serier jag gärna ser
- Ullared
- Familjen Annorlunda
- Big Brother
- Mannen som talar med hundar

Fyra ställen jag vill åka till
- Turkiet
- Grekland
- USA
- Prag

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
- facebook
- g-mail
- Big brother (live)
- cafe world

Fyra favoriträtter
-
TACOS
- Oxé file
- Grillad Kycklig
- Snabb mat

Fyra ställen där jag trivs
- Hotelrum
- Min säng
- Duschen
- I Emmas famn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0