Mitt besök på AF!

Min slutsats med AF besöket idag va att det är oändligt lätt att få ett jobb om man ligger i.Oändligt hjälpsamma vad man ska göra vad man ska tänka på osv. Jag fick en del telefon nr och namn på personer jag ska ta kontakt med på olika företag som jag skulle kunna tänka mig att jobba på. Just nu är min dröm att jobba som kassörska på just MAXI så jag fick telefon nr och namn till den jag ska ringa och ta kontak med. Jag fick även komma tillbaka och mingla med ett företag som anställer folk till att vara personligassitent och något annat företag som vill ha folk i en retaurang. Denna resan att få ett jobb kan inte bli långrandig, Så känns det iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till... haha

2011-03-15 @ 21:41:19
Postat av: eedaaa

kanske inte min buisness, men brukar man jobba som kassörska om man är hemmafru?

du behöver väl inte ens jobba?

2011-03-15 @ 23:27:00
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: eedaaa

Du har ju själv sagt att du gillar att vara hemmafru..

Men jag säger nästan allting till dig med glimten i ögat för jag vet du tar åt dig på precis allting.

vill du jag ska sluta kommentera?

2011-03-16 @ 22:35:21
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0