Svar på kommentarer!

har en "konstig" fråga. men är de inte tråkigt med lyx?
jag tycker de kan va kul någnpng, men jag är nog mer en vardagsmänniska.. :)
Tråkigt med LYX? Hur tänker du nu? Vad tycker du själv om en snyggig står och massgerar dig? Ganska lyxigt eller hur? Eller en hotellnatt, städerka, äta ute, köpa kläder, ha en egen kock, marikyr, ganska lyxiga saker eller hur? Hur kan man inte tycka om det? Jag är också en vardagsmänniska medskillnaden från dig att jag älskar LYX.
Du kommer få enorm dålig karma. Du verkar totalt genomrutten. Kom ned på jorden

Genomrutten? Tycker själv att jag är ganska fräch. Är ju trots allt "bara" 28½. Kom ner på jorden? ja du, jag flyger inte precis, Människan har inte kommit på den förmångan och kommer nog inte att göra det heller :-P

Kommentarer
Postat av: Mizca

Vardagsmänniska kan man ju vara även om man har det lyx emellanåt .. Folk definierar lyx på så olika vis. Du som är mamma kanske tycker det är lyx att få ha barnvakt en stund så du kan duscha/städa ostört m.m medan lyx för mig är när jag har råd att shoppa en film jag vill ha ;)



Är han tvångsnominerad? Undra mot vem han får stå? Vanessa? Då tror jag ju verkligen Roddan får vara kvar ;)

2011-03-31 @ 14:23:46
URL: http://www.mizca.se
Postat av: eedaaa

Nu tror du nog jag skojjar med dig, men jag anser inte massage exempelvis är lyx, det är panik för mig!

Det enda jag kan se som lyx, det är att gå på restaurang, men de gör jag 1 gång på 3 år ungefär :)



Sånt du sa du tycker är lyx är inte de för mig, hotelnatt är väl inget speciellt? har bott på hotell några ggr, emn såg de precis som a vara hemma. :)

Men alla resonerar man helt klart olika!

2011-03-31 @ 16:51:13
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0