Var har ni tagit vägen?

Jag har tappat en hel hög med blogg läsare. Kanske för jag inte bloggat så mycket nu i några dagar. Men tiden finns inte. Jag hinner fan snart inte andas. Har massor att ta igen när det gäller tv:e på internet, Familgen Anorlund sen i Måndags plus Ullared och sedan en hel hög med BB avsnitt. Ni med barn vet vad jag pratar om. Sen håller jag ju på med Emmas rum och det kan man ju bara hålla på med när hon lagt sig. Tvätt berget börjar att nå månnen nu, HINNER INTE!!! Jag skulle ju sola tre gånger denna veckan men har haft fullt upp hela veckan på kvällarna denna veckan. I måndags fixa jag med Emmas rum igår kväll va tanken att jag skulle sola MEN så ringde en bohus morsa och fråga om jag vill åka med henne och handla å det behövdes verkligen göras och det är ju super kul att handla ihop. Blev ett besök på macdolnads efter åt också =) bara sitta där och va Helena för en stund! Ikväll ska jag maskera allt i Emmas rum va tanken får se hur det blir med det. Kanske skulle slippa det jag spakla i Måndags så jag kanske kunde måla i morgon. Den som lever får se.
Måste fråga en sak som har varit på tapeten länge nu. VAD SKA MAN HA FÖR REGNKLÄDER till Emma alltså? Lämnade in dagis ansökan igår och måste ju förbereda mig lite.
Va även på AF igår (Linda jag vet att vi hade kommit överrens om att inte gå dit ;-)) Nu sätter livet fart! Ska berätta mera om det en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker du ska satsa på både fodrade regnkläder och även vanliga tunna.Hoppas du har tiden att göra klart emmas rum så snart du kan, det kan nog rinna iväg tid annars och då kanske man inte har orken till att fixa det...

Hoppas allt är bra!

2011-03-09 @ 21:11:12
Postat av: eedaaa

Jag läser dagligen, men vet inte vad jag ska kommentera :)

Rädd de ska bli fel igen :)

2011-03-10 @ 15:23:26
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0