Schampo info!

Jag och en annan bloggare har haft STORA diskutioner om schampo. Jag vill bara dela med mig om vilket jag använder!
Här är schampo balsam balsamspray och hårinpackning från frisan.Detta använder jag för det mästa. Men om jag vill använda BILLIG skit så vill jag rekomendera Jane helen.Det luktar sjukgott!!
Om vi ska prata duschkräm osv så vill jag rekomendera detta!
Från Vänster *Ett skum som luktar skit gott.Kostar runt 200kr. *Mitten En body skrub som rengör på djupet man blir som en baby. Vet inte vad den kostar för jag har fått den. *Höger en intim tvål som förebyger svamp också ett skum. Kostar runt 200kr
Jag är ganska töntig och nogran med prudukter till Emma. Väljer hellder saker som är bra och kostar lite.Inte för att denna serien är dyr men man dövar samvetet genom att det är Apoteket som säljer det. När jag va oss frisan sist så fråga jag henne om det fanns schampo till barn.Hon svara att det finns säkert men vi tar inte in det för det är ingen som köper det. HA HA HA jag skulle lätt kunna köpa det. Det bästa ska väl ha det bästa???

Kommentarer
Postat av: Ida aka Eedaaa

Det där med schampoo är så olika från person till person :) jag själv kan absolut inte använda Jane Hellen, för det tar död på mitt hår direkt, det känns fortfarande smutsigt efter jag tvättat det. Meningslöst och ens slösa pengar på de då. :)

Men alla har man olika smak och olika hår, så enkelt är de :)

2012-02-15 @ 15:08:51
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0