Mina Bäbisar!!!

Här ska jag stolt visa mina högst uppsatta sakerna jag har.Gucci saker som jag lyckats hittils samlat på mig!
Kan ju medela att jag inte har så många saker av de men det är SVIN dyra saker så man kan ju inte köpa allt man vill ha samtlidigt!
Jag börjar med en simpel svart väska tycker egentligen inte om den. Den är lite "stel" men fruktansvärt snygg!
Här kommer en liten godis bit.Det köpte jag för ca två veckor sen och är ny till skottet.Har inte hunnit använda den ännu.
Här kommer den dyraste av de alla väskorna, Jag gillar att den är STOR.Man får plats med typ ALLT. Är hemligt förälskad i den ;-)
En simpel gympa påse. Denna tyg bit med ett snöre och tryck av gucci kostar 2499:- Hejlöst dyrt egentligen för mig som inte ens gympar och inte kan använda den.
Har även börjar samla på sådana här gucci saker. Har "bara" köpt denna. Men fy fan va gott denna krämen luktar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag gillar den första svarta och den beiga väskan, otroligt fina. :) ingen du vill bli av med ??? :p

2012-01-26 @ 21:27:44
Postat av: Ida aka Eedaaa

Varför köper man en gympapåse för 2500 om man inte använder den?

Du som värnar så om välgörenhet, ge dom pengarna istället för att "styla" dig själv med dyra saker.

Jag har handväskor som kostat 99 kr på gekås som har hållt i säkert 10 år.

den bästa väskan va den för 49 kr på Lidl :P

2012-01-27 @ 12:23:33
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Ida du tror på fullaste allvar att jag bara använder dessa väskor? Detta är mina bäbisar och används BARA när jag vill göra mig till och vara fin. Som när jag har egentid eller man är ute på fin middagar osv osv. Jag tar lixom inte gucci väskan och går till ICA och handlar precis. Jag har också väskor för 29kr de använder jag till vardags. Man måste lixom skillja på fin och vardags. Man har ju kläder man använder till fest och kläder man använder när man handlar osv. Ida ett tips tänk dig för vad du skriver och va inte så IQ befriad!!!!

2012-01-27 @ 14:36:25
URL: http://helenaekberg.blogg.se/
Postat av: Sister (du vet vem)

Ida: Det har väl inget med välgörenhet att göra för att man vill ha lite dyrare saker till det där finare dagarna, tro fasen att man ska styla sig själv och speciellt när man har barn... absolut unna sig saker och göra det lyxigt för sig så man inte hamnar i endast "gina-/hm-linne" uggs, mysbyxor och 49:- väska.. och en sak till IDA... samma väska i 10 år och använder den fortfarande,??? har du samma smak nu som för 10 år sedan då du bara var barnet?? då är det illa....

2012-01-28 @ 00:25:26
Postat av: Ida aka eedaaa

"sister" ; nej inte på alla.. Men varför byta om den fungerar?



"Helena" jag skulle inte kunna med o gå ut i en sån väska som är så dyr:) det är ju vänligt att du kallar mig iqbefriad..

2012-01-28 @ 11:42:15
URL: http://eedaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Iqbefriad kanske va lite och ta i förlåt!!!!!!!



Men förstå vad jag menar IDA!!



Jag är stolt över min samlig och är glad över att just jag har chansen att ha råd att köpa dessa väskor.Jag har alltid drömt om att ha en samlig och nu har jkag äntligen börjat med den :-)

2012-01-28 @ 12:44:54
URL: http://helenaekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0