Jag har blivit utmanda!

Jag brukar vanligt vis inte ställa upp på sådan här skit.Men för en gång skull så JAAAA!!!
Jag fick en utmaning av IDA att jag ska skriva fem saker om mig ni inte visste sen innan.


*Får jag säga det själv så är ju grymt dyktig på att hitta fynd. Då menar jag när jag är ute och shoppar så river glor rotar jag ALLTID fram saker som är skit billigt. Sen när jag kommer till kassan påpeckar jag att det är trassigt tex en tråd har gått upp och jag vill ha rabbat.

*När jag är ute och festar oftast när jag är med mina vänner. Tar jag med mig ren sprit i väskan och köper läsk som jag sedan bandar med spriten från väskan. SMART VA!!!

Fem saker va det, men jag avslöjar bara dessa två!

Jag utmanar den som vill!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0