Bajs Brun!

Jag har inte solat på hela denna sommaren då förstår ni hur blek jag är. På med solgasögonen.

Så nu ska jag ner i solariet och det är en sak som är säker. Tänkte börja med två gånger i veckan och sedan minska till en gång i veckan. Eller kanske pressa som fan i början alltså tre gånger i veckan och sedan efter några veckor börja med två gånger. Vad tycker ni? Vi får väl se hur mycket jag hinner också. Måste ju göra detta på kvällen när Johan kommit hem så han kan ha Emma. Sen är ju det stora problemet. VAR ska man gå? Måste prata med Linda om detta. Måste ju ha något som man kan sola på på kvällen som är kvällsöppet. JOBBIGT ju.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Dom flesta drop-in solarierna som finns idag är öppet på kvällstid också..

Det är perfekt!! Bränn dig inte bara..:)

2010-08-30 @ 06:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0