Face book

Ni som läser som vill ha mig på facebook va inte blyga och sök upp mig

Sök på Helena Ekberg!!


Vi tog e tripp och åkte och stor handla. Det va välbehövligt.





Hur mycket ljuger DU i din blogg? Ni vet Kissies, Jag läste i någon tidning att hon hade sagt att det som står i hennes blogg är ca 25% sanning.
Undra hur mycket jag skriver som är sant. :-)

Men å andra sidan kan man ju tycka att man ska vara ärlig i bloggen folk vill ju följa just den personens liv därför de läser bloggen. Då ser man ju gärna att personen inte ljuger eller hur.

Jag erkänner att det jag skriver är nog 75% sanning *handen på hjärtat*

Vad tycker ni om det??




Kommentarer
Postat av: iidaa

Jag skriver 100% sanning, jag anser att det är fel och ljuga.

Men jag kan välja att inte skriva allting, Men jag ljuger inte det jag skriver :)

2010-08-13 @ 20:36:02
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag ljuger ingenting i bloggen :-) däremot berättar jag inte allt och ibland blir det ju lite skumt när man utelämnar vissa bitar typ så ja det beror ju på hur man ser det. Däremot så skriver jag bara helt sanna saker, det jag väl skriver.

2010-08-15 @ 04:51:13
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0