Härliga Måndag

Idag kommer städeskan hit och ska vi ska prata om hur vi ska göra framöver.


Emma har sover så himla bra om nätterna. Vi la henne vid 8igår hon sover och vill ha en flaka vid ett sov ända till sju. Men då orkar man inte gå upp. Hon får en flaska i sängen till och sedan sover hon till halv tio :-) Vist har jag det bra.


Snart är det lunch och Johan har inte kommit upp ännu. Jag har hört hans väkaklocka flera gånger och han stänger bara av. Undra när han hade tänkt gå till jobbet?



Kommentarer
Postat av: iidaa

svar:

ja, men jag vill verkligen ha körkortet, men teorin är skitsvår, jag får typ panik så fort jag startar programmet.

2010-08-30 @ 21:11:22
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha...



2010-08-30 @ 23:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0