lugn och fin

Alla barnen är nattade bara jag och hunden som ska krypa ner. Men inte än på några timmar. Egentiden i kväll är på topp.  Johan somnade när han natta Emma. Så jag har haft en egen kväll utan honom. Så underbart lugnt och skönt.

Jag har snart pusslat klart mitt pussel om jag känner mig själv kommer det att vara klart innan jag går och lägger mig i kväll.

Jag har jobbat i dag som ni har sett. Nu skulle jag bara jobbat på Söndag också sen skulle jag gått tillbaka på mamma ledighet MEN de kan inte vara utan mig så jag fick en dag till än så länge. Så nästa Torsdag ska jag jobba med =)


Det här med dagis och Emma. Inte för det är aktuelt precis just nu men måste kanska bestämma oss hur vi ska göra när hon är ett. Jag funderar på att söka för 15 timmar i veckan, ni vet grattis tiden. men jag vill nog ha henne där lite mera. Så skönt om hon kanske kunde vara där mellan 9-14 kanske 3 dagar i veckan. det är ju 15timmar. skillnaden är ju att man får betala då. Måste ringa om detta. Men jag är ju mamma förförsta gång VAR RINGER MAN???

Här i gbg är det ca 4mån vänte tid innan man får plats. jag måste fixa detta! typ NU

Kommentarer
Postat av: Siri

Gå in på Ale kommuns hemsida. Du får tidigast söka ett halvår innan ni tänkt börja. Jag var inne för ett tag sen, men eftersom vi tänkt vänta till Max blir 1,5 är det inte riktigt aktuellt att söka. Jag har dessutom hört att folk fått vänta ca 1 år innan dom fått plats här i Bohus. Finns ju dagis i surte med, och nördinge..

2010-08-12 @ 08:04:57
Postat av: jenny

kommunen

2010-08-12 @ 09:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0