Min dag!

Imorgon fyller jag år! :-)

Det jag önskade mig va en Helena dag. Vi ska bara göra saker som jag vill och Johan MÅSTE följa med.

Jag önskade mig frukost på sängen med packet. Hundvakt äta ute och barnvakt en natt.

I morse när jag vaknade kom Johan med en brika och "jag må a leva". Jag fick en hel hög med packet han fick gå flera gånger för att komma upp med allt. jag fick
*Pussel
*en hel hög med spel
*en hög med underkläder och massa BH:ar
*doft ljus
*Massor av gott vin
*Sen fick jag ju barnvakt och hundvakt
*Ja så ska vi ju ut och äta i kväll

Han hade tom varit på Maxi i kungälv och köpt färska bugetter. Gulligt att han åkt iväg så tidigt och köpt det.

Nu ska jag duscha och sedan prova alla underkläderna. Sen ska vi åka till Maxi och handla lite inför kalaset imorgon. De har något speciellt på maxi idag de ska dela ut massa gratis saker till alla barn och vuxna. Vi får se vad det är för skit, jag gillar inte gratis saker. Brukar bara varit massa skit men jag måste dit och handla så vi får väl se om jag tar några saker.

Åter kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0