RESA

Nu är jag så res sugen att jag nästan spricker.

Så här är det.

Förra sommaren skulle vi åkt till Kreta med June och Daniel, de hade beställt sin resa på våren men vi skulle ta en sista minuten dit. Så blev det inte. Vi fick lägenhets visningen precis den veckan och va tvungna att vara hemma. För att ha koll på budgivingen och kontrakt skrivningen.
Denna sommaren skulle vi defenitivt åka och ha Emma med oss. Nä då ringer det från jobbet och jag tacka ja till det istället.
Nu åter går vi till Vardagen och det finns ingen tid till en resa. Men å andra sidan så har vi inte spenderat så mycket pengar på semesten nu och har ju sparat innan till en resa så pengar finns till resa. Men nu vill Johan att vi ska åka till Tai land i februari. Jag vill inte åka dit. Alla har varit där och det är så poppis att åka dit så NEJ TACK! jag vill åka till USA till Johans vän där. Så kan vi ta en tur till hollywood las vegas och san fransisko. Han bor när allt det där.

Eller varför inte åka till hawai eller new york för en shoping resa?

Linda (planerings människan alle bamma) ringde härom dan och vill att vi och ett super gäng ska åka skdor över nyår! Så det ska vi med på iaf. Men jag vill åka mera. Jag orkar fan inte med detta längre. Jag måste få åka någonstans NU!!!  Vill ingen följa med åker jag själv!!!

Johans överraskings resa blir inte av, jag har hittat en helt annan sak till honom =) *hemlis än så länge*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0