Vardag igen!

Idag börjar Johan och jobba och jag går tillbaka till mamma ledigheten igen. SKÖNT!

Nu när jag jobbat en hel sommar och Johan har varit hemma så har det inte blivit så mycket städande. Jag har väl försökt få bort disken och tvätten varje dag. Men allt annat har bara rasat typ tvätt upp plockning dammning osv.
Så då vet ni vad jag ska göra ett tag framöver. Ni kan ju tänka er hur har ser ut om INGEN har städat på två månader?

I nästa vecka börjar babysimmet igen. Jag har sagt till Johan att han inte behöver följa med mera och att jag kan gå dit själv. Men jag tror att han vill följa med ändå. Vi märker hur det blir.

Tänkte börja på öppnaförskolan också. Nu tycker jag att det är bättre för Emma. Hon har blivit lite större så nu får vi mera ut av det. Vi får även där se hur det blir.

Jag vill ha mera aktiviteter. Men vad? Några förslag?

Nu ska jag börja skura köket!

Åter kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0