Vi gör ett försök!

Hela sommaren och våren har varit ett mörkt hål för mig. Jag har tappat kontrollen på typ hela mig själv. jag känner inte mig själv längre. Jag beter mig inte som man ska. jag är elak både i mun och hur jag agerar. Jag säger saker jag inte menar och sedan får jag äta upp det. Jag vet inte vad som händer med mig. Känns som en mardröm jag lever i. Jag vill komma upp på fotter igen. Jag vill vara mig själv. Jag vill lära känna mig själv igen. Jag hatar mig själv när jag blir sådan här. Finns EN person som förstår detta. EN person som stöttar mig i detta. Denna personen kanske förstår för denna person har det samma. kanske denna person förstår bättre då. Men det är en annan historia. Så ligger det till iaf. jag mår otroligt psykist dåligt.


Vad vi har gjort hela långa sommaren då?

ja mäst dags resor. Vi tog en dag och besökte mig bror och hans familj i dalsrotok. Det va en super dag. Fast det spöregna hela dagen.
Vi har även hunnit med Liseberg tre gånger, vi har inte åkt något nästan bara varit där och strosat runt och haft det skönt.

Vi har även varit i kungshamn en dag oss Johans syster med familj som precis köpt en längenhet där.

A sen har jag ju jobbat nästan hela sommaren. Jag ska bara jobba två dagar till sen ska jag gå på mammaledighet igen.

Jag har varit ute och festat en del med.

Johans vän från USA har varit här hela sommaren, dem har umgåts en hel del. Han ska åka hem nu i morgon eller om det va på Tisdag. Det har varit trevligt.

Johan har en veckas pappaledighet kvar sen blir det vardag igen.

Vi skulle åkt på en veckas semster utomlands hade i tänkt nu i sommar men det fanns ingen tid till det. Så jag ska betala en resa nu i höst som en present till johan, jag kan skriva detta här för jag vet att han inte läser bloggen :-) och jag hoppas ni inte skvallarar.

Just ja vi har varit i danmark med över dagen. Gteborg fredrikshamn åkte vi.

A sen det bästa av allt, jag har bott i gbg snart i tre år och mitt första besök på cosmopol är avklarat.

Ska berätta om Emma med men får göra ett nytt in lägg så det kommer i rätt kategori =)

Kommentarer
Postat av: Lindish

Det får bli danmark snart igen=) Vi gillade ju lekrummet såå=)

2010-08-09 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0