Året 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Fött barn och tagit hand om Emma, jag har varit i Budapest.

2. Höll du några av dina nyårslöften? - Hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Ja även jag själv :-)

4. Dog någon som stod dig nära? - Nej och tur är väl det.

5. Vilka länder besökte du? - Budapest Danmark österrike

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Oj, jag saknar min gravid mage,

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - 2Feb då Emma kom till oss.

8. Vad var din största framgång 2010? - Min blogg och mitt konsult jobb

9. Största misstaget? - Jag är perfekt och gör inga misstag ;-)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - dratta på Rumpan här på gatan för någon månad sen, har haft så ont att jag knappt inte kunnat gå, Två veckor senare gör jag samma sak två dagar innan vi ska åka till Budapest. AJ satan i gatan va ont jag har haft.Jag har även haft kraftig tandköttsinflamation, Något jag aldrig kommer att glömma. Men sjuk sjuk är jag sällan så Nä jag har inte varit sjuk.

11. Bästa köpet? - Min dior väska från canada gucci väskan. Våran bil.

12. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder till Emma

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja att june och Daniel fick en Emmy, Så Emma och Emmy blir bästisar =)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - Inte en endaste

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Jag är glad för vi har fått Emma oerhört glad. Gå ju inte att gämföra med något annat som gjort mig gladare något annat år

16. Vad önskar du att du gjort mer? - Gått och solat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Handlat så oerhört mycket skit!

18. Hur tillbringar du julen? - Julafton i Surte oss johans mamma pappa, johans syster med familj kommer också PLUS min Pappa. Juldagen hemma oss Mamma och Åke, Patrik med familj kommer också.

19. Blev du kär i år? - Nä med förälskad i Emma

20. Favoritprogram på TV - Ullared, Böda camping Andra avenyn Bonde söker fru

21. Bästa boken du läste i år? - Jag läser mycket barn saker, Fick en bok av BVC på första besöket, "att leva med barn" den har lärt mig mycket.

22. Största musikaliska upptäckten? -Plura (ida håller med dig=))

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - En Helena Dag!

25. Något du önskade dig men inte fick? - En rull trappa till andra vånningen och en Nany (stavingen?)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Hade min helena dag.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?  - ja finns säkert massor men säkert bara töntiga saker.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?  - Mamma Helena, mjukisar och pjamas hela dagen =) Nä, men jag har blivit mera flickig. Klänningar och tunnikor. Jag är ju rock tjej!

29. Vad fick dig att må bra?  - Emmas leenden =)

30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Tomas i "bonde söker fru"

31. Vem saknade du? - Alla kompisar i Mark!

32. Den bästa nya personen du träffade? - Alla goa och älskade mammor som jag fått chansen att lära känna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0