Dag 26 – Mina rädslor

Oj vilket ämne!
jag är typ rädd för ALLT!
Ska vi se, jag fick veta av en kurator för flera årsen att rädslan sitter i ångest, så jag har nog ganska mycket ångest.
Jag är när johan kör bil, jag sitter och skriker och pulsen är uppe i typ 200 under hela färden. Skulle hört mig igår när vi åkte hem från skene =)
Jag är LIV rädd för ormar, jag tror de är över allt. Typ Emmas lek backar under krukor på sommaren, på sommaren måste alltid Tajson följa med mig ut på altanen när jag ska röka =)
jag går INTE ut med Tajson på promenad på sommrana för jag tror de är över allt. Johan hade sett en dokumäntär om Kungskobran i Indien.Den söker sig till städerna för matens skull. Kul Johan att du berätta det.Inte alls räddare. Har jag dörren öppen på sommaren alltså ytterdörren tror jag hela tiden att ormarna kryper in till oss. Men jag vågar ha öppet om Johan är hemma.
Jag är rädd för stora hundar, Särskillt sådana som är ganska på, ni vet sådana som hoppar och ska upp och slicka på en. jag är även rädd för små ättriga chioaor. Hatar de hundarna. Viste ni att de är farligare än typ kamphundar om om inte visar sitt ledarskap! De ni! trodde ni inte.
Jag är rädd för att flyga det finns inget värre, då vet ni varför vi nästan aldrig kan åka någonstans. Jag håller mig helldre hemma.
jag är rädd att köra själv när det är modigt på vägen eller snöar skit mycket,jag vet inte vad jag är rädd för men jag sitter och stressar upp mig själv.
jag är rädd för att åka karuseller, jag vågar inte för säkerheten. rädd för att det ska hända något tror jag.
jag har blivit så här rädd i äldre dar för allt!

Kommentarer
Postat av: IIdaa

Det låter verkligen som en kopia av mig:) speciellt tankarna om ormar.. Dom oroar mig mest:-(

2010-12-20 @ 12:19:06
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: M i z c a

Reagerat tror jag nog du hade gjort.. nej, man kan inte övertala honom till att stanna, men jag tror ju säkert du hade blivit ledsen över att han ljugit och gått bakom ryggen.

2010-12-21 @ 10:37:55
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0