SPYR

Jävla förbannade kuk tandvärk jag har, jag vågar inte gå till tandläkaren heller, jag vet att de kommer att dra en av mina visdomständer. Jag har aldrig dragit tänder innan och jag skräms över det. Fy fan fitt tand kan inte bara värken försvinna. Idag har jag hävt i mig ett packet Alvedon (ja, jag vet att man bara får ta 8st per dygn) Nu ska jag ta fyra till och sen lägga mig och hoppas på att det är bättre i morgon. Men det är det säkert inte.

Vi va oss Johans föräldrar innan och åt middag, Johans mamma sa att jag skulle ringa deras tandläkare där hela familjen gå. Johan ska dit på Fredag. De kanske kunde ta mig också då. Johans mamma är så gullig och ska ringa och fråga om jag kunde få följa med Johan på Fredag. De brukar "slicka" röv för familjen Köpman för de är dyrbara kunder för dem. Så klart det är privat tandvård. Jag älskar privat sjukvård. Emma går ju på privat BVC här i bohus. Så mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: IIdaa

Ett tips, 4Alvedon gör inte bättre verkan än 2. Men tandvärk blir bättre om man tar 1 ipren och 2Alvedon:) det var en tandläkare som tipsade om det, för dom tar bort olika smärta och verkar bättre :)

2010-12-08 @ 02:57:04
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: t

God morgon! :)

Mitt i veckan idag! Händer det något skoj resten av veckan då? :)

Kramar! :)

2010-12-08 @ 09:31:06
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Hoppas det går över

2010-12-08 @ 09:35:42
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Lindish

Kom till Linda skall Helena få goa grejer så hon slipper ha ont... wiiiiii

2010-12-08 @ 09:42:46
Postat av: M i z c a

Vilken tur en del har och får telefonsamtal serverade av "mamma" :)



Svar: Om det hade vart så lätt hade jag flyttat på en gång .. det kan jag iofs göra men det medför även en skilsmässa och det vet jag inte om jag har lust med =)

2010-12-08 @ 16:20:52
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0