Till sin ända

Nu är jul afton slut.
Vi har fått så sjukt mycket jul klappar. Pappa fick ta sin bil hem till oss med alla packeten.
Jag och Johan fick
*24 vin glas (12 rött och 12 vitt)
*En mat beredare
*En sallads skål
*En data stol
*En bok om städning
*Mössor till oss båda
*24 fyrkantiga tallrikar
*En ljus grej man ska ha på bordet med fyra stora ljus
*plånbok med betty boop
*Kallsonger
*24 set med bestik, alltså gaffel och kniv som är till 24 personer
*ett högtalar packet till tv:en
*karotter
*grytor
*Den årliga pjamasen till mig från Johans pappa
Emma fick
*klädder (mys dress, en tröja, pjamas sockar T-short)
*Böcker
*bil
*trumma
*en spark bil typ
*pussel
*en cd spelare
*massa blöjor
*en låtade nalle
*Bobby car rosa
*Pulka
*memmory
*pengar
*Färg till sitt rum, nu ska vi bara ragga någon som kan måla med
*gunghäst
*Cd skivor 5st
Jag gav Johan
*Flis jacka
*Tröja
*Sjorta och slips
*Sockar
*kallingar
*Sjorts två stycken
*Jeans
*playstation plus tre spel till
*Nytt tagentbord och mus
*Hörlurar till Datan
*Tyrkisk peppar
*T-short tre st
*Nya mjuckis byxor
Johan gav mig
*BH
*Trosor
*Två nya natt linnen
*Ett sätt med sjort och linne som man sover i
*En långärmad tröja
*Parfym
*Presentkort på "Kicks"
*En ny bärbar data (gud va jag har tjatat om det, Sitter med den nu)
*En massage
*Sol kort (UTAN BARN VAKT, hur fan det ska gå till?)
Det blev alldels för många jul klappar i år. Sjuk mycket!
Vi ska till Mamma och Åke i morgon och fira jul där med min familj, Idag har vi varit i surte, fast pappa har ju varit med oss. Emma va inte rädd för Tomten hon titta så spänt. Kanske ska ladda upp lite bilder på det. Vi får se!
God jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0