Torsdagar bli toppen!

Jag och Jenny har kommit överrens om att på Torsdagar ska vi ses och hitta på saker med barnen. Detta ska bli himmla kul.

På Onsdagar är det ganska öppet men vi försöker få ihop en mamma träff då med gänget från galenmammorna på facebook. Vi träffades i tråden "BF Jan i GBG".

Jätte kul att ha två säkra saker på veckan.

Sen har jag BVC en gång i veckan me det brukar vara på Måndagar eller Tisdagar. Det kan man ju styra ganska mycket själv.

Sen har jag två saker till jag besöker varnnan vecka den ena saken är en barnpsykolog som ska hjälpa mig och komma vidare, nu när jag inte fick va kvar på öppenpsyk i Skene. Hon har hjälp mig att komma in på Öppenpsyk i Älvängen. Jag har fått en tid där 4Aug. Så himmla skönt!
Den andra saken vill jag inte prata om här. Kanske någon annan gång!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Helena,

Synd att man inte kunnat planera in en dag när vi träffats längre än sist, Har otroligt mycket med jobb hela månaden, sen åker man utomlands i 1 månad i juli.

Jag har dock några lediga dagar i juli då dagis är stängt som man kan träffas kanske, men vi hörs väl innan det..

Tur att du ha något att göra på dagarna då det kan bli lite tråkigt att sitta hemma hela dagarna..

Vi hörs säkert på msn snart igen=)



KRAMAR Hanna

2010-06-07 @ 18:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0