Varm varm varm och Skönt!

Jag är nog den enda personen i hela världen som älskar värme. Det är det bästa som finns. Man behöver inte palta på sig en massa jackor tröjor och annan skit för att gå ut. Nu kan man bara slänga upp dörren och gå ut precis som man är.
Sitta ute och dricka kaffe, gud va underbart!

Klart jag också blir varm och svettas. Det är ju bara att springa in i duschen en sväng så är man avkyld igen. Varför inte ta med en piknick korg till sjön/havet?

Jag älskar denna tiden på året mer än många andra. Jag hatar när det är så där halv varm och man inte riktigt vet om man ska ta på sig en tröja eller inte. Bättre som idag när det är het het het!!!



Kommentarer
Postat av: mikaela (harelis)

jag ÄLSKAR verkligen oxå värmen :-D

2010-06-30 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0