Gravid! :-)

Precis så som ni skriver så plusade jag! Det stämer inte riktigt med datumen. Men på Tisdagen gick jag till Apoteket och köpte två test. Kissa på det ena på eftermiddagen, det va ett svagt plus. Ringde Johan och sa det. Vi hade pratat om detta hela helgen innan. Vi va ute med June och Daniel på Lördagen och jag berättade att jag inte hade haft mens på ett låååångt tag, Daniel tyckte att jag skulle kolla mig men jag har alltid haft oregelbunen mens. Inget konstigt med det tyckte jag. Bla Bla Bla
Iallafall, Johan kom hem på kvällen och titta på testen och sedan kom han fram och kram om mig och sa "Nu måste jag ge dig en kram" men jag kände  mig inte gravid. Sa till Johan att jag ska göra det andra testet på morgonen där på. Alltså på Onsdagen. Johan hade brottom till Johan och viska i mitt öra ska du inte gå upp och kissa lite? Jag vill egentligen inte. Jag ville inte tro att det va sant, jag va inte redo och få veta resultatet. Men jag gick upp och tog en cigarett, Johan blev irreterad för det om jag nu va gravid. Det va den sista cigaretten. Jag gick och kissa och pluset va ännu starkare än det testet jag gjorde dan innan. Va då i vecka 3.

Mordag va på Söndagen och mamma ville att vi skulle komma på Lördagen och grilla en super pressent på mordag ju. Jag trodde inte att det va sant, jag va nervös att testet visade fel. På Torsdagen attjag tvungen att köpa två test till så jag va 100 på min sak. De visade plus de två med.

På lördagen åkte vi till Mamma Patrik (min bror) var där med Evalena jens och samuel. Mamma blev jätte glad. Hon kramade mig kommer jag ihåg. Efter det gick vi till Pappa och berätta, jag kommer ihåg att det va pinsamt och berätta för honom. :-)

På Söndagen mordag va vi oss Johan föräldrar och grilla. Berätta för dem med. Johans mamma gråter av glädje.


Det va en speciell vecka!



sedan vänta jag till vecka 12 innan vi berätta för resten. Trodde jag va i vecka 12 iallafall. Va då bara i vecka 9. Blev ju flyttad 3veckor bakåt på UL.

Sen de närmaste kompisarna fick också veta ganska tidigt.



Nu är Emma fyra månader på Onsdag Otroligt fort allt har gått.


Våran älskade Emma Linnéa Köpman! <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe.... Fattade först nu.... När ja läste inlägget så trodde jag att du va gravid igen.... Men i går gick det upp ett ljus.... Inte lätt alla gånger... Kram till hela familjen

2010-06-16 @ 12:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0