Dag 13 – Den här veckan

Nu ska jag berätta vad jag gjort denna veckan.
Måndag: Satt mäst hemma och dega, Städade och röjde. På kvällen va vi ute med Emma i hennes nya pulka
Tisdag: På morgonen va det terminsavslutning på Babysimmet, En annan mamma som också badar med sin dotter Astrid, Vi bestämde att vi kanske kunde ses lite senare och åka pulka på deras tomt. Men Emma sov jätte länge på eftermiddagen.

Onsdag: Dagen började med att Siri ringde och fråga om vi kunde gå ut med hundarna så jag tog Emma i pulkan och traska ut. Lite senare va det ÖF och där va vi en bra stund.

Torsdag: Jag städade övervåningen och tvätta lite.

Fredag: Emma jag och Johan va på ettårs kalas oss Astrid. Senare på kvällen kom Linda och Rebbecka hit. Jag storstädar och advensstädar hela huset

Lördag: Vi är i stan hela dagen. Med mamma åke patrik och eva lena. Vi va även på jul på liseberg

Söndag: Pappa kom hit i snö ovädret, vi har spelat kort och varit ute en sväng med Emmas pulka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0