Dag 2 – Min första kärlek

Jag har varit kär många gånger i min uppväxt men riktigt KÄR va jag i en kille som gick i min klass han heter Albin, Detta va i högstadiet.
Men mitt första seriösa förhållande hade jag med Daniel han är ett år äldre än mig, vi va ihop i ca 5år. Vi träffades när jag va 17år och Daniel va 18år. Vi flytta hemifrån ihop. Vi byggde på något fint tillsammans. En bra grund. Vi va lyckliga vi älskade verkligen varandra,När åren gick växte vi ifrån varandra. Vi mognade på olika stadier och till slut fick vi gå skillda vägar, den seperationen va en av de värsta delarna i mitt liv. Så jobbigt, jag saknade honom flera år efter åt. Inerst inne älskar jag honom ännu. Han är fruktansvärt speciell för mig.
Han fick mig att bli vuxen och han fick mig även att känna att någon älskade mig.

Kommentarer
Postat av: M i z c a

Har du msn?



Ville du att jag skulle sticka en mössa till dig .. ?

2010-11-17 @ 21:12:52
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0