Dag 3 – Mina föräldrar

Jag har haft turen i mitt liv att ha både en mamma och pappa som ALLTID har funnits där för mig.

När jag föddes den där natten bodde jag med både mamma och pappa och det gjorde jag tills jag va 5år sen blev jag ett så kallat skillsmäsobarn. Inget mig emot snarare tvärt om. Jag vet inget bättre att växa upp i. Jag har bott oss mamma och varit oss pappa varannan helg. Fast jag va oss pappa mycket mera. De har alltid bott nära varandra så jag har kunna springa emellan. 13år efter de gick isär fick de för sig att de skulle flytta ihop igen jag va då 18år. Något som kändes oerhört konstigt att ha mamma och pappa på samma ställe.6år höll det, sen gick det skilda vägar igen. Lika bra det.

Jag vet inte hur mycket jag vill skriva om mina föräldrar här i bloggen. Kanske inte ska lägga ut de förmycket men idag har jag bra kontakt med båda två. Pappa är här oftare än mamma men det spelar inte så stor roll för mig för vi pratar ofta i telefonen istället. Mamma bor med Åke och är gifta. Pappa bor själv. Kanske därför pappa har mera tid att besöka oss här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0