Fredag!

Igår bestämde jag och Johan att vi skulle åka till Lerumsbadet och bada lite. Jag skulle dessutom få en sovmorgon idag,Men så kommer Johan in klockan 8 med en klarvaken Emma. Han har jour nu och va tvungen att jobba hela natten. Så det va bara att gå upp och se glad ut. Nu blev det inget bad idag. Tråkigt nog. Men jag har 512 andra saker att göra och det har jag gerjat med nu på morgonen har bara så där 345 saker kvar :-)

Ikväll ska jag ut med tjejerna på tjejmiddag i stan, vi får se var vi hamnar. Vi alla behöver få komma ut och bara va lite.

I morgon ska vi till pappa och äta middag. Det är ju fardag på Söndag men vi firar den i morgon istället. Måste få fatt på fardags presenter till både pappa och Johan

Kommentarer
Postat av: M i z c a

Det gör henne glad.

2010-11-12 @ 15:50:03
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0