Jag är stöd, JA JAG VET!

Jaha, tror ni jag har suttit och myst med chips choklad och coca cola i soffan nu i kväll ;-)

Nä, Jag har skurat golven tvättat gjort rent hela kaklet i köket varit ute med Tajson och det värsta av allt. Nu kommer det. Jag har diskat och tvättat ALLA Emmas leksaker. Ja det är ganska stört. Men Ni vet bäbisar suger och typ dreglar på allt. Ganska äckligt tillslut blir det. Många bäbisar har "ätit" på hennes saker och Emma leker och "äter" på det dagligen så det va lixom dax nu och göra slag i saken och diska och tvätta sakerna. Alltså alla mjuka saker tvätta jag i tvättmaskinen och sen torktummla det. Alla hårta plast saker diska jag för hand.


Nu ska jag lägga mig. Emma vaknar snart!


Nattti natti!

Kommentarer
Postat av: Fiiisken@soclog

Man blir väl det :P

2010-11-14 @ 09:47:09
URL: http://Fiiisken.soclog.se
Postat av: Riitta

Det var inget konstigt.Det gör alla småbarnsmammor tvättar leksakerna ibland.Köra alla gossedjur i tvättmaskinen och tumla sen är ju jätte bra.Blir som nya och luktar gott sen.Men vet du, vad som var VÄRST???? Ditt städande med köket igen!! Snälla Helena sluta med det. Om inte du är det en, blir du snart stöd????Du måste börja arbeta med det nu.Du behöver INTE storstäda köket varje kväll.Ni är en fam. på 3 personer.Vem stöker ner köket så att det måste städas varje kväll???Du måste börja bearbeta detta att du kommer från det.Ni kommer har nytta av det sen hela fam. Lycka till.Sov gott....

2010-11-15 @ 00:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0