Kvälls babbel

Johan har inte kommit från jobbet ännu, men det är som vanligt när han är upp i något,Men lika glad är jag för det. Då har jag Emma för mig själv =)

Det blir Tacos till Middag idag. Så gottit. Skulle blivit Kycklig som jag tog upp från frysen igår. Men jag blev så sugen på tacos efter att jag va i affären och gick förbi hyllan.

Kyckligen gör jag i morgon.

Nu har det gått tre nätter sen Emma flytta in i sitt rum. Den första natten sov hon sina 12timmar utan problem.Andra natten vakna hon en gång och ville ha nappen och natten som va nu vaknade hon vid halv tre och va ledsen då fick hon lägga sig mellan oss. Tycker det har gått jätte bra med allt. Hon verkar sova bättre där.Hon är mycket gladare. När vi lägger henne på kvällen och efter att hon somnat så stänger jag till dörren så hon inte vaknar av att vi är uppe!

Ps Emma bajsar sin fjärde blöja nu =)

Besöket på BVC gick bra tycker jag, vi prata ganska mycket hade mycket frågor om Emma och maten. Måste ju veta att jag gör rätt och det va så bra så. Hon hade bara vuxit 1cm på en månad hmm är inte det lite?

Kommentarer
Postat av: Johanna G

Är kurvan på henne bara normal så är 1cm bra!

2010-11-02 @ 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0