Kvälls göra!

Jag behöver nog inte nämna vad jag har gjort i kväll. Ja precis ränsat i gaderoberna. Flyttat allas klädder runt om.Emma har haft sina kläder här nere åvanför skötbordet, hon fick flytta in i min byrå och det fick Johan med, hans andra kläder fick flytta in i klädkamaren och mina i den stora gaderoben. Kanske inte ska säga detta men jag hade 45 Linnén som skulle hängas upp på galjar. Sen alla andra kläder. Puh det blev en del galjar kan jag medela. Tur jag har typ köpt 3 packet trä galjar varje gång jag varit på IKEA det sista. Men jag behöver mera. Jag ska åka till IKEA en dag och köpa det. Sen alla Johans skortor. Hmm räknade dem. 53 st, Inte konstigt det går åt galjar här. Jag har i flera år samlat trä galjar och köpt några då och då men för något årsen hade jag fått i hop så alla kläder får hänga på trä galjar,Mycket snyggare och frächare så. De här JÄVLA plast galjarna som bara är fula och tråkiga! FY!

Nu ska jag göra bugetter till kvälls mat.


I morgon ska jag upp på vinden med alla Emmas kläder, har plockat bort alla 68 kläder nu och fått upp alla 80 och 86 kläder! Blev ganska mycket kläder i hennes gaderob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0