Min Önskelista!

Julen närmar sig med stormade steg och jag tänkte lägga ut min önska lista så ni vet vad ni ska köpa till mig ;-)


*En rulltrappa upp till andra vånningen
*Ett plätt järn
*En ny mobil så jag kai bloggen
*En mixer, Så man kan göra goda drinkar
*Toning till bilen
*Ett högtalar system till våran tv:e
*En årsförbrukning på kaffe
*En resa till Kalifonen
*En systemkamera
*Parfymer
*En ny vinter jacka
*Presenkort på massa klädbutiker
*En makeover på uteplatserna

Det får räcka för idag, Kanske uppdaterar listan.

Ni som vill köpa en julklapp till mig maila mig så kommer min adress ;-)



Kommentarer
Postat av: IIdaa

Kan du inte blogga på din nuvarande? Jag har ingen toppmodern mobil men jag kan:) bara och surfa in på blogg.se:)

2010-11-12 @ 00:59:46
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0