God morgon!

Emma gick å la sig nu igen för att sova lite förmiddag.

Nu är det inte många timmar kvar tills Johan kommer. Jag fick ett sms precis om att han landat i Amsterdam. Bara två timmar kvar tills jag ska vara på Landvetter.
June Daniel och Emmy kommer att besöka oss i helgen vet inte vilken dag ännu. Kanske redan i kväll eller i morgon. Vi får se. Jag ska iaf. Måste åka och handla lite mat och mjölk och så idag. Jag ska göra det sen när Johan sover, han lär ju vara ganska trött efter resan.

Kommentarer
Postat av: M i z c a

Det var väl bra att du lämnar tillbaka dom pengarna, men vem säger att inte Ida också skall göra det när hon har pengar att lämna åter?

2010-10-23 @ 11:21:47
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0