Ullared + Halv åtta oss mig!

Idag va det premiär för Ullared och Halv åtta oss mig.

Har längtar hela helgen efter detta. Så skönt att det börja bli något sevärt på tv:en och att vardagen kommer in mer och mer.
Jag är förälskad i Boris. Vet inte vad det är men han har ju allt. Fick gås hud när jag såg honom nu.


Jag och Emma har varit på babyproffsen och köpt en grind idag. Kommer bli super när den kommit upp. Men vem ska gör det?? Johan har tummen mitt i näven och jag KAN inte. Får nog ringa någon hantverkare. Typ Johans pappa han är duktig på typ ALLT. Vi börjar med en grind i trappan nere, inte för att Emma kan kryp eller så. Men det kan ju hända typ när som. Då sitter grinden där. Vi ska ha en uppe också men det tar vi senare. När hon väl kan komma framåt.

Nu ska jag röja upp lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0