Ett Stort Tack!

Jag vill tacka alla fina blogg läsare som har skickat pengar till matpacket som har rotat och samlat in kläder och annat till Lettlands insamligen! 130 lådor har jag och Elin packat ihop med saker från alla vi känner. Ska även berätta att lastbilar till både lettland och Rumänien går från Sverige Idag! Sen vill jag ge dagen RIS till er som inte alls ville vara med och samla in något. Inte ens ett schampo för 7-8kr! SNÅLISAR!! Hoppas ni blir fetta av all jul mat ni proppar i er och att ni får massa hål i tänderna av all choklad ni vräker i er!!! Sen kommer ni SNÅLISAR att gnälla och klaga på att ni ska gå ner i vikt efter all fet jul mat ni vräkte i er! Medans människor kommer att sitta hela julen utan el värme eller mat.Sitta i mörkret hungriga och fryra inte ens en julklapp med en begangnat gosedjur!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken tur då att jag inte föll inom kategorin snålis....:)

2011-12-05 @ 18:18:26
Postat av: Ida aka Eedaaa

Jag skänkte inget, de erkänner jag.. Men det är av ren glömska, jag hade inte en tanke på att de pågick nu innan du skrev de igen.

men jag kommer inte klaga på att jag blir fet av julmaten.

Men jag är en snålis

2011-12-08 @ 15:17:24
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tydligen är jag en snålis. Men jag ger pengar till cancer och annat så de kan forska. Tycker du som köper dyr jacka och väska borde ge dessa pengar till fattiga. Tror folk inte är snåla för de ej ville ge dig saker och skicka.

2011-12-13 @ 17:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0