Bla Bla Bla!!!

Nu kommer jag bara babbla en massa som ni inte kommer att fatta något av det jag skriver, vet inte alls varför jag väljer att skriva det här meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!
Kärlek ni vet? Ja just de,det ingen fattar något av. Något som gör så farbannat jävla ont, älska och hata som ligger så nära inpå varandra. Kärlek är värkligen ett kapitel för sig själv, något som jag aldrig har haft svårt för.Jag har aldrig haft svårt att älska något. Jag har aldrig svårt att få någon. (Min stora talag :-)) Jag har både självkänsla och självförtroende att veta att jag duger på "köttmarknaden" Ja det va inte det jag ville komma till uttttttttttttttttan!
Saken är den att jag kommer alltid att stå och tralla på samma parkettgolv och se samma saker. Det är otroligt jobbbit att ha den känslan. Till någon? jag är så nyfiken på dig. Det har jag alltid varit. Men så kom något i mellan så försvann du för jag trodde jag tog ett bättre beslut just då. Men du jag hoppas vi kan lösa detta. Jag viiiiiiiiill ha dig!!!
=)
Min hjärna kan inte släppa detta!

Kommentarer
Postat av: Sisse

Inte bara det att du är sjukt korkad, du är fruktansvärt omogen!

Antar att din sambo uppskattar att du skriver hur du vill ha andra män eller?

2011-02-17 @ 10:53:30
URL: http://www.sisse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0