Fredag!

Idag ska jag försöka komma iväg till frisan och göra mig fin. Färga och klippa. Men ska bara orka komma iväg också. Hoppas nu att de har tid med mig. Annas får vi ta det en annan dag.  Ikväll blir det myssmiddag och vin. Vi fira ju inte alla hjärtans dag så bra i Måndags. Blir ju så när det blev en Måndag, jag är trött efter en dag med Emma och johan är skit trött som jobbat. Så vi firar idag!
Johan har fått en ny mobil xperian ni vet, BAJS MOBIL!!! enligt honom!
Just de, jag har fått chansen att testa massa sker som jag ska blogga om. Måste hinna med det nu i helgen.
I morgon ska vi på fem rättes hemma oss June och Daniel. Daniel fylde 30 förra helgen så man måste ju få tag i någon present också. Det måste vi fixa typ idag med.
annas så händer det inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0