Fredag!

En händelseriks dag! vill jag påstå!
Min mobil gick sönder igår! Min kära mobil. feman blev intryckt fast äns jag inte gjorde något. Så idag har jag köpt en ny!!! En sony Ericsson. Sen vad det va för modell det vet jag inte. Såg ni i förra inlägget bilden på maten att kameran är grymt mycket bättre än det förra!
I morgon är det tjej middag hemma oss mig som jag berätta tidigare i veckan. Så nu ikväll har jag städt som en idot. Ska bli så himla roligt. Cetringfiram kommer runt sex och ska förbereda och så. Sen blir det utgång i kungälv.
Kommer ni ihåg att jag berätta för ett bra tagsen att vi va på champange provning hemma oss Johans föräldrar. Nu ska jag avslöja att i Maj ska vi på bröllop! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0