NY VAGN!!! =)

Ja som sagt va nu har vi köpt den efter längtade vagnen blev en BRIO jag hatar egentligen BRIO det är leksaker för mig, jag ville haft en Emmaljung.Kan inte få allt! Vagnen kostade 1895 och sufleten 299. Ett lagom pris tycker jag. Så en del av födelsedags pengarna gick till det. Har en hel del pengar kvar som Emma fick till vagn men det ska faktiskt jag köpa kläder till mig för. Spela roll var pengarna kommer ifrån. Emma får ju det hon behöver ändå och massa annat där emellan. Så det går ändå ingen nörd på henne! I morgon ska jag ut och handla kläder till mig för henne pengar!
Annas i dag då? Nä det händer inte så mycket. Blir väl en lugn kväll. Ska lägga mig tidigt (ja, som jag brukar säga som aldrig blir av) Jag har typ sovit 4-5 timmar per natt nu ca 3veckor :-P Ganska så trött men jag får skylla mig själv. *GÄSP*
Hanna jag ringer dig sen <3

Kommentarer
Postat av: Linda (nellies mamma)

Hummm kan inte riktigt hålla med dig.... Ang pengarna! Hade det varit jag hade jag satt dem på ett konto till henne! Hade jag varit en av givarna hade jag blivit rosen rasande om jag läst detta inlägg!

2011-02-07 @ 20:18:42
Postat av: Jenny

Håller absolut med föregående talare-Linda!

Det var min första tanke också!!!



Inte går man o köper kläder för pengar ens barn fått! De sätter man in på sparkontot barnet har. INGET ANNAT!



Är förvånad att du vågar skriva det i bloggen och inte skäms. Jag menar inget illa med det jag skrivit, är bara ärlig. Jag har själv 2 barn och har alltid varit jättenoga med deras pengar, månadssparar varje månad lika mkt till dom var, och pengar dom får, om det så är 10kr så är det deras! Antingen lägger jag i spargrisen eller om det är sedlar sätts det in.

Skulle aldrig i livet få för mig att använda pengar som släkt/vänner gett till mitt barn och sen använda på mig själv istället.



Hoppas du förstår vad jag menar och inte gör så. Sätt in pengarna istället.



Mvh Jenny. 2barnsmamma.

2011-02-07 @ 21:34:01
Postat av: Fröken Hallon

Har givarna gett dem till dig och Emma eller bara till Emma?

Kan du med gott samvete handla till dig själv för dom pengarna? Det hade inte jag..... mitt barns pengar? kläder till mig? näää det finns en gräns.....

2011-02-07 @ 23:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0