Orgie av kort

Ett klassiskt kort. Emma badar
Emma öppnar julklapp på julaftons morgon
Jag Pappa och Emma
Emma får sin första julklapp av tomten
Emma och Tomten
Emma på tolvslaget
Emma sitter i "skrollan vagnen" och dricker saft
Födelsedags bricka till Emma. Kanske inte kaffe till henne med slängde med det till mig och Johan
En del presenter som Emma fick av oss
Astrid och Elin kom och grattulera Emma på förmiddagen!
Emma fick en riddarborg full med ballonger av mig.
Hittar inga kort på mig. Sen det på julafton. Det är ju oftast jag som håller i kameran. Kort på mig kommer en annan gång!
IDA: ja det är en BRIO Sitty vagn

Kommentarer
Postat av: Fröken Hallon

Sååå kul att få se Emma!!! Ser ju tyvärr henne så sällan nu!

Nä Helena, nu får vi träffas oftare så våra små kan leka!!

2011-02-07 @ 23:41:59
Postat av: Tesan

Åh så söt Emma är på första bilden! Så kul att se henne, så längesen nu ju!

2011-02-07 @ 23:44:08
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0