Klockan är skit mycket och här ligger jag ...

Klockan är skit mycket och här ligger jag och är ap trött. Som sagt så är jag och emma hemma oss mamma och firar advent med gröt och skinka. När vi kom hit idag hade mamma köpt något skit grötris. Va väl någon billigig skit. Willys egna märke tror jag hon sa. Det blev bara pannkaka av skit gröten. Såg ut som du hade gjort en vitsås med ris och för mycket mjöl i. Mamma va ledsen och besviken. Så jag erbjöd mig och åka ner till mm och köpa nytt ris. Sagt och gjort körde jag från assbergs krysset till rondellen och kom upp i 90 inte bra. In på fundlagret och köpte mamma mera saker till advent. Sprang in på mm och drog till mig det jag skulle ha plus lite till. Typisk mig och göra så. Alltid för mycket. Mamma hade knäppt något smör hemma. Ingen rödbets sallad så jag köpte det med. Sen blev det risgrynsgröt. Icas egna va det. Fanns ingen annan sort. Köpte även lite kaffedopp och choklad som vi mummsa på till kaffet och glöggen. Innan vi åkte till mamma idag va vi hemma oss pappa en sväng med pressent till honom. Det va dagiskort. Det hade vi med oss till mamma och patrik också. Som emma själv fick lämna över. Hade även med oss kuvär som jag gjorde i ordning igår med önskelistor till både emma och till mig och johan. Tajson gjorde jag också iordning för så han får det han önskar sig och behöver. Hmm undra vad jag ska berätta mera? Får nog räka för idag. Puss och kram alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Emma

Minns tyvärr inte vad jag köpt mig kan tänka mig att det är Ullared eller något ....

2011-11-29 @ 19:55:45
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0