Min Fredag!!!

Fredag hela dagen lång och  vet ni vad det betyder!!! Jo att det är Helena-dag. Alltså min egna dag. Johan är pappa ledig på Fredagar och jag får vara Helena och inte Mamma-Helena. Jag brukar alltid åka ut och shoppa på Fredagar och det ska jag göra idag med. Förra Fredagen va jag på Backaplan och handlade en hög kläder på gina men idag hade jag tänkt åka in till stan och shoppa loss. Kul Kul.
Johan ska iväg till Surte snart här och hjälpa hans pappa med han ny inköpta data.
Nästa Fredag ska jag ev klippa och färga håret. Vi får se om jag hittar en tid till det. Min frisör är rätt poppis om man säger. Får alltid vänta flera veckor på tid men ibland har man tur och bara behöver vänta ett par dagar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0