Nytt liv!

Sen typ i Fredag eller I Lördag har jag som förbytts Förstår inte vad som hänt. Jag har så mycket engie att jag inte vet var jag ska lägga av det. Jag har röljt städat och fixat massor som har blivit uppsjutet i flera månader.
Jag kanske tror jag vet vad det är. Jag har fått nya sömnpiller sen jag va oss läkaren för ett x antal veckor sen. Jag sover bättre och lägger mig i tid. Förr va det en pina att lägga sig så jag drog ut på det i flera timmar. Klockan kunde bli både ett och två innan jag fick tumen ur att sova. Ångest för att lägga sig. Hatade att sova hatade att lägga mig i den där sängen. Jag stänger alltid till dörren till sovrumet på dagarna för jag hatade att vara där jag hatade att de de där rummet. Nu har jag öppnat dörren och lägtar tills jag ska få lägga mig igen.
Jag har lagt mig innan 22 varje dag i typ en och en halv vecka. FATTA Helena lägger sig så tidigt!!
Jag har även köpt öronproppar det är det bästa jag har sömnpiller och öronpropparna rädda min sömn. Jag kan ha öppet fönstret utan att vakna 20gånger varje natt för någon bil buss eller lastbil åker på vägen en bit från vårat hus.
Jag är så glad att jag sover så bra och att jag har fått mitt liv tillbaka.
Kan vara så att jag fått mina tabl för två saker till men jag vet inte. Har ätit den ena tabl ett bra tag och den andra tabl börja med i fredags. Kan vara det men jag vet inte.......

Kommentarer
Postat av: eedaaa

det är kanoners att du har kommit tillbaka i livety igen :)

Men min enda tanke blev; Tar Johan Emma på nätterna då?

För du hör ju adlrig henne om du sover på tabletter och dessutom öronproppar. Tänk om de händer nåt på natten och du inte hör de?

2011-09-20 @ 23:29:17
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: eedaaa

Svar; Gällande mina ögonbryn.. så Nej jag noppar inte dom, skulle inte falla mig in och utsätta mig frivilligt för den smärtan.

Jag har en ögonbrynstrimmer som jag "rakar" dom med.. :)

2011-09-21 @ 15:08:00
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: eedaaa

Sv; Ärligt så vet jag inet. men jag hoppas att Johan tar henne.

men tänk om inte han skulle höra henne? Jag anklagar dig absolut inte för att "missköta" emma, men blev fundersam :)

2011-09-26 @ 14:19:39
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0