Dag 17 – Mitt favoritminne.

Nu ska jag berätta om mitt favoritminne.

Så klart är det ju när Emma kom till världen och till oss. Det är det bästa som har hänt och hon är det bästa som finns.

Ett annat minne jag har är när jag flytta till gbg, det va otroligt jobbigt i början men det blev bättre med åren. innan man hitta och kände sig hemma här. Idag skulle jag inte kunna tänka mig något annat än att bo här, iaf inte som läget är just nu. Att förändra livet så är nyttigt, man kan inte stå och stampa på samma ställe och bara gnälla hur tråkigt allt är. Man måste se möjligheter. Fast det va jätte jobbigt i början med massa tårar och saknad så tog jag mig igenom det. Nu har jag det så bra så bra. Här är mitt liv och ingen annanstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0