Tandläkaren

Jag har fortfarande ont så ont.

Jag fick ta med Emma men det gick så bra så. Hon satt i vagnen och lekte med mina nyklar, allt tog bara en kvart. Först skulle hon in med spegelen och kika på vad det va för fel. AJJJJ! jag har fått en kraftig tandköttsinflamation. Hon gjorde rent med någon vidrig sörja. Sen va det klart. 690kr fattigare. men det betalade Johan så jag slapp. Tack.

så nu ska jag äta alvedon blandat med iprem och panodil sen göra rent tanden med någon gelé och en borste aktigt tandborste 3gånger om dan.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo, jag vet, det gör så fruktansvärt ont... Det liksom värker upp i örat också...

Snappsa lite ren sprit så ska du få se på faan. haha..

2010-12-10 @ 10:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0