Våra Grannar!

Vi har ett grann par som bor snett framför oss. De är trevliga när man paratar och så MEN jävlar va konstiga saker de har för sig. Skratta igäll mig nu i vintras när gubben skotta taket på carputen varje gång det hade kommit lite snö. Fast ag förstår varför han gjorde det när det kom 10m men sen när det kommer nån cm så va han igång igen. Även taket på huset skotta han av så fint. Det började bli plus grader och gubben soppar bort vattnet i carputen (man går igenom carputen för att komma in i huset) va och varannan timme. Men dropen av skratt kom när det verkligen töade. Då står gubben med en ös (en sådan man har till båtar ni vet) och öser precis utanför deras på gatan. Han hade en 10L span med sig som han öste upp vattnet i.

Härom dan tror det va i går eller för gå. Då står damen och borstar på huset med en borste. HaHaHa, va tvungen och skicka ett sms till Johan och skvallra. Jo det va i förgår för igår fatta jag ju varför hon gjorde så. De skulle måla ny färg på huset.

Jag vill inte vet hur pedanta de är inne.



Jag ville bara dela med mig hur roligt och underhållande detta är......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0