Lördags nöje

Hallå på er!

Vet ni alla ni som läser och följer min blogg, Ni är guld. Utan er är inte min blogg nått och jag hade inte orkar fortsätta blogga. Jag har kommit långt med min blogg. Längre än jag kan föreställa mig eller dig.

Den 15e Nov ska jag på ett möte om att få reklam till min blogg. Då ska det böra med tävligar. Ska bli så spännande, Företaget ska jag avslöja när jag jag vet mera.


Idag har vi handlat och varit på restaurang. Jag håller på att städa hemmet också. Gud va snusikt det är här nu när inte det finns någon städeska. Jag hatar att städa. Idag har jag grov städat köket. Alla skåp luckor golv sköljt ur diskmaskinen ugnen kylen och rubbet. Så skönt att ha gjort det.

I mitt nästa in lägg kommer bilder från hotelet som vi ska bo på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0