Valet

Nu är det bara ett par veckor kvar till vi ska få välja hur vi ska ha det de i 4år framöver.

Ska jag vara ärlig har jag alltid röstat på sossarna. För det har varit arbetarpartiet. Jag är en arbetare och kommer förbli en arbetare.
Men nu börjar jag tvivla på sossarna efter denna madatperjoden som varit.Jag skulle säga att moderaterna är det nya arbetarpartiet. Sen att de har gjort massa korkade saker så som att slänga ut de svaga och sjuka i arbetslivet. Men det är ju bara för sossarna har daltat med ALLA och sjukskrivit alla som kan inte är så sjuka så de behöver bidrag. Jag lider med er.
Moderaterna tog iaf ta i problemet men det gjorde det på ett korkat sätt.


Sossarna kommer att "förstöra" sverige ännu mera.


Jag tror jag ska rösta på miljöpartiet. Tänk på ca60år har vi människor förstört hela jorden. Går det i den farten som vi gjort på dessa 60år så kommer det gå fort innan jorden går under.

Eller kanske sverigedemokraterna.

Ärch vi får se vad det blir.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0